I.
Základné ustanovenia
- Tieto všeobecné obchodné podmienky (ďalej len „obchodné podmienky“) sú vydané:
M-Plus Services s.r.o
IČO: 51281856
DIČ: 2120655350
IČ DPH: SK2120655350
So sídlom: Murgašova 90/5, 058 01 Poprad
Zapísaná na Prešov, odd. Sro, vl.č.35691/P
__________________________________________________________
Adresa pobočky: Murgašova 86/1, 058 01 Poprad
Kontaktné údaje:
Mobil-Plus
Murgašova 90/5
058 01 Poprad
Email: info@mobil-plus.sk
Telefón: +421 902 286 651
www.mobil-plus.sk
Adresa pobočky: Murgašova 86/1, 058 01 Poprad
(ďalej len „predávajúci“)
- Tieto obchodné podmienky upravujú vzájomné práva a povinnosti
predávajúceho a fyzickej osoby, ktorá uzatvára kúpnu zmluvu mimo svoju
podnikateľskú činnosť ako spotrebiteľ, alebo v rámci svojej
podnikateľskej činnosti (ďalej len: „kupujúci“)
prostredníctvom webového rozhrania umiestneného na webovej stránke
dostupného na internetové adrese www.mobil-plus.sk (ďalej je „internetový obchod“).
- Ustanovenia
obchodných podmienok sú neoddeliteľnou súčasťou kúpnej zmluvy. Odchýlne
dojednanie v kúpnej zmluve má prednosť pred ustanoveniami týchto
obchodných podmienok.
- Tieto obchodné podmienky a kúpna zmluva sa uzatvárajú v slovenskom jazyku.
II.
Informácie o tovare a cenách
- Informácie o tovare, vrátane uvedenia ceny jednotlivého tovaru a
jeho hlavných vlastností sú uvedené u jednotlivého tovaru v katalógu
internetového obchodu. Ceny tovaru sú uvedené vrátane dane z pridanej
hodnoty, všetkých súvisiacich poplatkov a nákladov za vrátenie tovaru,
ak tento tovar zo svojej podstaty nemôže byť vrátený obvyklou poštovnou
cestou. Ceny tovaru zostávajú v platnosti po dobu, po ktorú sú
zobrazované v internetovom obchode. Toto ustanovenie nevylučuje
dojednanie kúpnej zmluvy za individuálne dohodnutých podmienok.
- Všetka
prezentácia tovaru umiestnená v katalógu internetového obchodu je
informatívneho charakteru a predávajúci nie je povinný uzavrieť kúpnu
zmluvu ohľadom tohoto tovaru.
- V internetovom obchode sú
zverejnené informácie o nákladoch spojených s balením a dodaním tovaru.
Informácia o nákladoch spojených s balením a dodaním tovaru uvedené v
internetovom obchode platí len v prípadoch, keď je tovar doručovaný v
rámci územia Slovenskej republiky.
- Prípadné zľavy z kúpnej ceny tovaru nie je možné navzájom kombinovať, ak sa nedohodne predávajúci s kupujúcim inak.
III.
Objednávka a uzavretie kúpnej zmluvy
- Náklady vzniknuté kupujúcemu pri použití komunikačných
prostriedkov na diaľku v súvislosti s uzavretím kúpnej zmluvy (náklady
na internetové pripojenie, náklady na telefónne hovory), hradí kupujúci
sám. Tieto náklady sa nelíšia od základnej sadzby.
- Kupujúci vykonáva objednávku tovaru týmito spôsobmi:
- prostredníctvom svojho zákazníckeho účtu, ak vykonal predchádzajúcu registráciu v internetovom obchode,
- vyplnením objednávkového formulára bez registrácie.
- Pri zadávaní objednávky si kupujúci vyberie tovar, počet kusov tovaru, spôsob platby a doručenia.
- Pred
odoslaním objednávky je kupujúcemu umožnené kontrolovať a meniť údaje,
ktoré do objednávky vložil. Objednávku odošle kupujúci predávajúcemu
kliknutím na tlačidlo Objednať s povinnosťou platby .Údaje
uvedené v objednávke sú predávajúcim považované za správne. Podmienkou
platnosti objednávky je vyplnenie všetkých povinných údajov v
objednávkovom formulári a potvrdenie kupujúceho o tom, že sa zoznámil
s týmito obchodnými podmienkami.
- Bezodkladne po obdržaní
objednávky zašle predávajúci kupujúcemu potvrdenie o obdržaní objednávky
na emailovú adresu, ktorú kupujúci pri objednaní zadal. Toto potvrdenie
je automatické a nepovažuje sa za uzavretie zmluvy. Prílohou potvrdenia
sú aktuálne obchodné podmienky predávajúceho. Kúpna zmluva je uzavretá
až po prijatí objednávky predávajúcim. Oznámení o prijatí objednávky je
doručené na emailovú adresu kupujúceho. / Bezodkladne po obdržaní
objednávky zašle predávajúci kupujúcemu potvrdenie o obdržaní objednávky
na emailovú adresu, ktorú kupujúci pri objednaní zadal. Toto potvrdenie
sa považuje za uzavretie zmluvy. Prílohou potvrdenia sú aktuálne
obchodné podmienky predávajúceho. Kúpna zmluva je uzavretá potvrdením
objednávky predávajúcim na emailovú adresu kupujúceho.
- V
prípade, že niektorú z požiadaviek uvedených v objednávke nemôže
predávajúci splniť, zašle kupujúcemu na jeho emailovú adresu pozmenenú
ponuku. Pozmenená ponuka sa považuje za nový návrh kúpnej zmluvy a kúpna
zmluva je v takom prípade uzavretá potvrdením kupujúceho o prijatí
tejto ponuky predávajúcemu na jeho emailovú adresu uvedenú v týchto
obchodných podmienkach.
- Všetky objednávky prijaté predávajúcim
sú záväzné. Kupujúci môže zrušiť objednávku, pokým nie je kupujúcemu
doručené oznámenie o prijatí objednávky predávajúcim. Kupujúci môže
zrušiť objednávku telefonicky na telefónnom čísle predávajúceho alebo
elektronickou správou na email predávajúceho, obe uvedené v týchto
obchodných podmienkach.
- V prípade, že došlo ku zjavnej
technickej chybe na strane predávajúceho pri uvedení ceny tovaru
v internetovom obchode, alebo v priebehu objednávania, nie je
predávajúci povinný dodať kupujúcemu tovar za túto celkom zjavne chybnú.
Predávajúci informuje kupujúceho o chybe bez zbytočného odkladu a zašle
kupujúcemu na jeho emailovú adresu pozmenenú ponuku. Pozmenená ponuka
sa považuje za nový návrh kúpnej zmluvy a kúpna zmluva je v takom
prípade uzavretá potvrdením o prijatí kupujúcim na emailovú adresu
predávajúceho.
IV.
Zákaznícky účet
- Na základe registrácie kupujúceho vykonanej v internetovom
obchode môže kupujúci pristupovať do svojho zákazníckeho účtu. Zo svojho
zákazníckeho účtu môže kupujúci vykonávať objednávanie tovaru. Kupujúci
môže objednávať tovar tiež bez registrácie.
- Pri registrácii do
zákazníckeho účtu a pri objednávaní tovaru je kupujúci povinný uvádzať
správne a pravdivo všetky údaje. Údaje uvedené v užívateľskom účte je
kupujúci pri akejkoľvek ich zmene povinný aktualizovať. Údaje uvedené
kupujúcim v zákazníckom účte a pri objednávaní tovaru sú predávajúcim
považované za správne.
- Prístup k zákazníckemu účtu je
zabezpečený užívateľským menom a heslom. Kupujúci je povinný zachovávať
mlčanlivosť ohľadom informácií nevyhnutných k prístupu do jeho
zákazníckeho účtu. Predávajúci nenesie zodpovednosť za prípadné
zneužitie zákazníckeho účtu tretími osobami.
- Kupujúci nie je oprávnený umožniť využívanie zákazníckeho účtu tretím osobám.
- Predávajúci
môže zrušiť užívateľský účet, a to najmä v prípade, keď kupujúci svoj
užívateľský účet dlhšie nevyužíva, či v prípade, kedy kupujúci poruší
svoje povinnosti z kúpnej zmluvy a týchto obchodných podmienok.
- Kupujúci
berie na vedomie, že užívateľský účet nemusí byť dostupný nepretržite, a
to najmä s ohľadom na nutnú údržbu hardwarového a softwarového
vybavenia predávajúceho, popr. nutnú údržbu hardwarového a softwarového
vybavenia tretích osôb.
V.
Platobné podmienky a dodanie tovaru
- Cenu tovaru a prípadné náklady spojené s dodaním tovaru podľa kúpnej zmluvy môže kupujúci zaplatiť nasledujúcimi spôsobmi:
- bezhotovostne prevodom na bankový účet predávajúceho číslo:
- Spoločne s kúpnou cenou je kupujúci povinný zaplatiť
predávajúcemu náklady spojené s balením a dodaním tovaru v zmluvnej
výške. Ak nie je ďalej uvedené výslovne inak, rozumie sa ďalej kúpnou
cenou aj náklad spojený s dodaním tovaru.
- V prípade platby v
hotovosti je kúpna cena splatná pri prevzatí tovaru. V prípade
bezhotovostnej platby je kúpna cena splatná do 7 dní od uzavretia kúpnej
zmluvy.
- V prípade bezhotovostnej platby je záväzok kupujúceho
zaplatiť kúpnu cenu splnený okamihom pripísania príslušnej sumy na
bankový účet predávajúceho.
- Predávajúci nepožaduje od kupujúceho
vopred žiadnu zálohu či inú obdobnú platbu. Úhrada kúpnej ceny pred
odoslaním tovaru nie je zálohou.
- Podľa zákona o evidencii tržieb
je predávajúci povinný vystaviť kupujúcemu pokladničný doklad. Zároveň
je povinný zaevidovať prijatú tržbu u správcu dane online, v prípade
technického výpadku potom najneskôr do 48 hodín.
- Tovar je kupujúcemu dodaný:
- na adresu určenú kupujúcim v objednávke
- Voľba spôsobu dodania sa vykonáva v priebehu objednávania tovaru.
- Náklady
na dodanie tovaru v závislosti na spôsobe odoslania a prevzatia tovaru
sú uvedené v objednávke kupujúceho a v potvrdení objednávky
predávajúcim. V prípade, že je spôsob dopravy dohodnutý na základe
zvláštneho požiadavku kupujúceho, znáša kupujúci riziko a prípadné
dodatočné náklady spojené s týmto spôsobom dopravy.
- Ak je
predávajúci podľa kúpnej zmluvy povinný dodať tovar na miesto určené
kupujúcim v objednávke, je kupujúci povinný prevziať tovar pri dodaní. V
prípade, že je z dôvodov na strane kupujúceho nutné tovar doručovať
opakovane alebo iným spôsobom, než bolo uvedené v objednávke, je
kupujúci povinný zaplatiť náklady spojené s opakovaným doručovaním
tovaru, resp. náklady spojené s iným spôsobom doručenia.
- Pri
prevzatí tovaru od prepravcu je kupujúci povinný skontrolovať
neporušenosť obalov tovaru a v prípade akýchkoľvek vád toto bezodkladne
oznámiť prepravcovi. V prípade zistenia porušenia obalu nasvedčujúceho
neoprávnenému vniknutiu do zásielky nemusí kupujúci zásielku od
prepravcu prevziať.
- Predávajúci vystaví kupujúcemu daňový doklad
– faktúru. Daňový doklad je odoslaný na emailovú adresu kupujúceho
alebo je priložený k dodávanému tovaru.
- Kupujúci nadobúda
vlastnícke právo ku tovaru zaplatením celej kúpnej ceny za tovar,
vrátane nákladov na dodanie, najskôr však prevzatím tovaru. Zodpovednosť
za náhodnú stratu, poškodenie či zničenie tovaru prechádza na
kupujúceho okamihom prevzatia tovaru alebo okamihom, kedy mal kupujúci
povinnosť tovar prevziať, ale v rozpore s kúpnou zmluvou tak neurobil.
VI.
Odstúpenie od zmluvy
- Kupujúci, ktorý uzavrel kúpnu zmluvu mimo svoju podnikateľskú
činnosť ako spotrebiteľ, má právo od kúpnej zmluvy odstúpiť aj bez
uvedenia dôvodu.
- Lehota pre odstúpenie od zmluvy predstavuje 14 dní
- odo dňa prevzatia tovaru,
- odo dňa prevzatia poslednej dodávky tovaru, ak je predmetom zmluvy niekoľko druhov tovaru alebo dodanie niekoľkých častí
- odo dňa prevzatia prvej dodávky tovaru, ak je predmetom zmluvy pravidelná opakovaná dodávka tovaru.
- Kupujúci nemôže okrem iného odstúpiť od kúpnej zmluvy:
- o poskytovaní služieb, ak boli splnené s jeho predchádzajúcim
výslovným súhlasom pred uplynutím lehoty pre odstúpenie od zmluvy a
predávajúci pred uzavretím zmluvy oznámil kupujúcemu, že v takom prípade
nemá právo na odstúpenie od zmluvy a ak došlo k úplnému poskytnutiu
služby,
- o dodávke tovaru alebo služby, ktorých cena závisí na
výkyvoch finančného trhu nezávisle na vôli predávajúceho a ku ktorému
môže dôjsť v priebehu lehoty pre odstúpenie od zmluvy,
- o dodávke
tovaru, ktorý bol upravený podľa priania kupujúceho, tovaru vyrobeného
na mieru alebo tovaru určeného osobitne pre jedného kupujúceho,
- o
dodávke tovaru v uzavretom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodov
ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov a ktorého ochranný obal bol
po dodaní porušený,
- o dodávke zvukových záznamov, obrazových
záznamov, zvukovoobrazových záznamov, kníh alebo počítačového softvéru,
ak sú predávané v ochrannom obale a kupujúci tento obal rozbalil,
- o
dodávke elektronického obsahu inak ako na hmotnom nosiči, ak sa jeho
poskytovanie začalo s výslovným súhlasom kupujúceho a kupujúci vyhlásil ,
že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením tohoto súhlasu stráca právo
na odstúpenie od zmluvy,
- v ďalších prípadoch uvedených v § 7
ods. 6 zákona č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru
alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo
zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho v znení
nehorších predpisov.
- Pre dodržanie lehoty pre odstúpenie od zmluvy musí kupujúci odoslať prehlásenie o odstúpení v lehote pre odstúpenie od zmluvy.
- Pre
odstúpenie od kúpnej zmluvy môže kupujúci využiť vzorový formulár
k odstúpeniu od zmluvy poskytovaný predávajúcim. Odstúpenie od kúpnej
zmluvy zašle kupujúci na emailovú alebo doručovaciu adresu predávajúceho
uvedenú v týchto obchodných podmienkach. Predávajúci potvrdí kupujúcemu
bezodkladne prijatie formulára.
- Kupujúci, ktorý odstúpil od
zmluvy, je povinný vrátiť predávajúcemu tovar do 14 dní od odstúpenia od
zmluvy. Kupujúci znáša náklady spojené s vrátením tovaru predávajúcemu,
a to i v tom prípade, ak tovar nemôže byť vrátený pre svoju povahu
obvyklou poštovnou cestou.
- Ak odstúpi kupujúci od zmluvy, vráti
mu predávajúci bezodkladne, najneskôr však do 14 dní od odstúpenie od
zmluvy, všetky peňažné prostriedky vrátane nákladov na dodanie, ktoré od
neho prijal, a to rovnakým spôsobom. Predávajúci vráti kupujúcemu
prijaté peňažné prostriedky iným spôsobom len vtedy, ak s tým kupujúci
súhlasí a ak mu tým nevzniknú ďalšie náklady.
- Ak kupujúci zvolil
iný než najlacnejší spôsob dodania tovaru, ktorý predávajúci ponúka,
vráti predávajúci kupujúcemu náklady na dodanie tovaru vo výške
zodpovedajúcej najlacnejšiemu ponúkanému spôsobu dodania tovaru.
- Ak
odstúpi kupujúci od kúpnej zmluvy, nie je predávajúci povinný vrátiť
prijaté peňažné prostriedky kupujúcemu skôr, než mu kupujúci tovar
odovzdá alebo preukáže, že tovar predávajúcemu odoslal.
- Tovar
musí vrátiť kupujúci predávajúcemu nepoškodený, neopotrebený a
neznečistený a ak je to možné, v pôvodnom obale. Nárok na náhradu škody
vzniknutej na tovare je predávajúci oprávnený jednostranne započítať
proti nároku kupujúceho na vrátenie kúpnej ceny.
- Predávajúci je
oprávnený odstúpiť od kúpnej zmluvy z dôvodu vypredania zásob,
nedostupnosti tovaru, alebo keď výrobca, dovozca alebo dodávateľ tovaru
prerušil výrobu alebo dovoz tovaru. Predávajúci bezodkladne informuje
kupujúceho prostredníctvom emailovej adresy uvedenej v objednávke a
vráti v lehote 14 dní od oznámení o odstúpenie od kúpnej zmluvy všetky
peňažné prostriedky vrátane nákladov na dodanie, ktoré od neho na
základe zmluvy prijal, a to rovnakým spôsobom, poprípade spôsobom
určeným kupujúcim.
VII.
Práva z vadného plnenia
- Predávajúci zodpovedá kupujúcemu, že tovaru pri prevzatí nemá
vady. Najmä predávajúci zodpovedá kupujúcemu, že v dobe, kedy kupujúci
tovar prevzal:
- má tovar vlastnosti, ktoré si strany dojedali, a ak chýba
dojednanie, má také vlastnosti, ktoré predávajúci alebo výrobca popísal
alebo ktoré kupujúci očakával s ohľadom na povahu tovaru a na základe
reklamy predávajúcim vykonanej,
- sa tovar hodí k účelu, ktorý pre jeho použitie predávajúci uvádza alebo ku ktorému sa tovar tohoto druhu obvykle používa,
- tovar
zodpovedá akosti alebo prevedeniu dohodnutej vzorky alebo predlohy, ak
bola akosť alebo prevedenie určené podľa dohodnutej vzorky alebo
predlohy,
- je tovar v zodpovedajúcom množstve alebo hmotnosti a
- tovar vyhovuje požiadavkám právnych predpisov.
- Ak sa vada prejaví v priebehu šiestich mesiacov od prevzatia
tovaru kupujúcim, má sa za to, že tovar bol vadný už pri prevzatí.
Kupujúci je oprávnený uplatniť práva z vady, ktorá sa vyskytne u
spotrebného tovaru v dobe dvadsať štyri mesiacov od prevzatia. Toto
ustanovení sa nepoužije u tovaru predávaného za nižšiu cenu pre vadu,
pre ktorú bola nižšia cena dohodnutá, na opotrebenie tovaru spôsobené
jeho obvyklým užívaním, u použitého tovaru pre vadu zodpovedajúcu miere
používania alebo opotrebenia, ktorú tovar mal pri prevzatí kupujúcim,
alebo ak to vyplýva z povahy tovaru.
- V prípade výskytu vady môže kupujúci predávajúcemu predložiť reklamáciu a požadovať:
- ak ide o vadu, ktorú je možné odstrániť:
- bezplatné odstránenie vady tovaru,
- výmenu tovaru za nový tovar,
- ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť:
- primeranú zľavu z kúpnej ceny,
- odstúpiť od zmluvy.
- Kupujúci má právo odstúpiť od zmluvy,
- ak má tovar vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa vec mohla riadne užívať ako vec bez vady,
- ak nemôže tovar riadne užívať pre opakovaný výskyt vady alebo vád po oprave,
- ak nemôže riadne tovar užívať pre väčší počet vád tovaru.
- Predávajúci je povinný prijať reklamáciu v ktorejkoľvek
prevádzkarni, v ktorej je prijatie reklamácie možné, prípadne i v sídle
alebo mieste podnikania. Spotrebiteľ môže reklamáciu uplatniť aj u osoby
určenej predávajúcim. Ak reklamáciu spotrebiteľa vybavuje osoba určená
predávajúcim, táto môže reklamáciu vybaviť iba odovzdaním opraveného
tovaru, inak reklamáciu postúpi na vybavenie predávajúcemu. Predávajúci
je povinný kupujúcemu vydať písomné potvrdenie o tom, kedy kupujúci
právo uplatnil, čo je obsahom reklamácie a aký spôsob vybavenia
reklamácie kupujúci požaduje, ako aj potvrdenie o dátume a spôsobe
vybavenia reklamácie, vrátane potvrdenia o vykonaní opravy a dobe jej
trvania, prípadne písomné odôvodnenie zamietnutia reklamácie.
- Ak
spotrebiteľ uplatní reklamáciu, predávajúci alebo ním poverený
zamestnanec alebo určená osoba je povinný poučiť spotrebiteľa o jeho
právach vyplývajúcich z vadného plnenia. Na základe rozhodnutia
spotrebiteľa, ktoré z práv vyplývajúcich mu z vadného plnenia si
uplatňuje, je Predávajúci alebo ním poverený pracovník alebo určená
osoba povinný určiť spôsob vybavenia reklamácie ihneď, v zložitých
prípadoch najneskôr do troch pracovných dní odo dňa uplatnenia
reklamách, v odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité
technické zhodnotenie stavu tovaru, najneskôr do 30 dní odo dňa
uplatnenia reklamácie. . Po určení spôsobu vybavenia reklamácie sa
reklamácia vrátane odstránenia vady musí vybaviť ihneď, pričom
v odôvodnených prípadoch možno reklamáciu vybaviť aj neskôr. Vybavenie
reklamácie vrátane odstránenia vady však nesmie trvať dlhšie ako 30 dní
odo dňa uplatnenia reklamácie. Márne uplynutie tejto lehoty sa považuje
za podstatné porušenie zmluvy a kupujúci má právo od kúpnej zmluvy
odstúpiť alebo má právo na výmenu tovaru za nový tovar. Za okamih
uplatnenia reklamácie sa považuje moment, kedy dôjde prejav vôle
kupujúceho (uplatnenie práva z vadného plnenia) predávajúcemu.
- Predávajúci písomne informuje kupujúceho o výsledku reklamácie, a to najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie.
- Právo
z vadného plnenia kupujúcemu nepatrí, ak kupujúci pred prevzatím veci
vedel, že vec má vadu, alebo ak kupujúci vadu sám spôsobil.
- V
prípade oprávnenej reklamácie má kupujúci právo na náhradu účelne
vynaložených nákladov vzniknutých v súvislosti s uplatnením reklamácie.
Toto právo môže kupujúci u predávajúceho uplatniť v lehote do jedného
mesiaca po uplynutí záručnej doby.
- Voľbu spôsobu reklamácie a jej vybavenia, ak je viacero možností, má kupujúci.
- Práva
a povinnosti zmluvných strán ohľadom práv z vadného plnenia sa riadia
§ 499 až 510, § 596 až 600 a § 619 až 627 zákona č. 40/1964 Zb.
Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov a zákonom č. 250/2007
Z. z., o ochrane spotrebiteľa v znení neskorších predpisov.
VIII.
Doručovanie
- Zmluvné strany si môžu všetku písomnú korešpondenciu vzájomne doručovať prostredníctvom elektronickej pošty.
- Kupujúci
doručuje predávajúcemu korešpondenciu na emailovú adresu uvedenú
v týchto obchodných podmienkach. Predávajúci doručuje kupujúcemu
korešpondenciu na emailovú adresu uvedenú v jeho zákazníckom účte alebo v
objednávke.
IX.
Mimosúdne riešenie sporov
- Spotrebiteľ má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o
nápravu, ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho
reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva.
Spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho (mimosúdneho)
riešenia sporu u subjektu alternatívneho riešenia sporov, ak
predávajúci na žiadosť podľa predchádzajúcej vety odpovedal zamietavo
alebo na ňu neodpovedal do 30 dní odo dňa jej odoslania. Týmto nie je
dotknutá možnosť spotrebiteľa obrátiť sa na súd.
- K mimosúdnemu
riešeniu spotrebiteľských sporou z kúpnej zmluvy je príslušná Slovenská
obchodná inšpekcia, so sídlom: Prievozská 32, 827 99 Bratislava, IČO:
17 331 927, ktorú je možné za uvedeným účelom kontaktovať na adrese
Slovenská obchodná inšpekcia, Ústredný inšpektorát, Odbor medzinárodných
vzťahov a alternatívneho riešenia sporov, Prievozská 32, 827 99
Bratislava 27, alebo elektronicky na ars@soi.sk alebo @soi.sk. Internetová adresa: https://www.soi.sk/.
Platformu pre riešenie sporov on-line nachádzajúcu sa na internetovej
adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využiť pri riešení
sporov medzi predávajúcim a kupujúcim z kúpnej zmluvy.
- Európske spotrebiteľské centrum Slovenská republika, so sídlom Mlynské nivy 44/a, 827 15 Bratislave, internetová adresa: http://esc-sr.sk/ je kontaktným
miestom podľa Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 z
21. mája 2013 o riešení spotrebiteľských sporov on-line a o zmene
nariadenia (ES) č. 2006/2004 a smernice 2009/22/ES (nariadenie o riešení
spotrebiteľských sporov on-line).
- Predávajúci je oprávnený k
predaji tovaru na základe živnostenského oprávnenia. Živnostenskú
kontrolu vykonáva v rámci svojej pôsobnosti príslušný Okresný úrad odbor
živnostenského podnikania. Slovenská obchodní inšpekcia vykonáva vo
vymedzenom rozsahu okrem iného dozor nad dodržiavaním zákona č. 250/2007
Z.z. o ochrane spotrebiteľa v znení nehorších predpisov .
X.
Záverečné ustanovenia
- Všetky dojednania medzi predávajúcim a kupujúcim sa spravujú
právnym poriadkom Slovenskej republiky. Ak vzťah založený kúpnou zmluvou
obsahuje medzinárodný prvok, strany sa dohodli, že vzťah sa riadi
právom Slovenskej republiky. Týmto nie sú dotknuté práva spotrebiteľa
vyplývajúce z všeobecne záväzných právnych predpisov.
- Predávajúci
nie je vo vzťahu ku kupujúcemu viazaný žiadnymi kódexmi správania
v zmysle ustanovení zákona č. 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa
v znení nehorších predpisov.
- Všetky práva k webovým stránkam
predávajúceho, najmä autorské práva k obsahu, vrátane rozvrhnutia
stránky, fotiek, filmov, grafiky, ochranných známok, loga a ďalšieho
obsahu a prvkov, prináleží predávajúcemu. Je zakázané kopírovať,
upravovať alebo inak používať webové stránky alebo ich časť bez súhlasu
predávajúceho.
- Predávajúci nenesie zodpovednosť za chyby
vzniknuté v dôsledku zásahu tretích osôb do internetového obchodu alebo v
dôsledku jeho použitia v rozpore s jeho určením. Kupujúci nesmie pri
využívaní internetového obchodu používať postupy, ktoré by mohli mať
negatívny vplyv na jeho prevádzku a nesmie vykonávať žiadnu činnosť,
ktorá by mohla jemu alebo tretím osobám umožniť neoprávnene zasahovať či
neoprávnene užívať programové vybavenie alebo ďalšie súčasti tvoriace
internetový obchod a užívať internetový obchod alebo jeho časti či
softwarové vybavenie takým spôsobom, ktorý by bol v rozpore s jeho
určením či účelom.
- Kúpna zmluva vrátane obchodných podmienok je archivovaná predávajúcim v elektronickej podobe a nie je verejne prístupná.
- Znenie
obchodných podmienok môže predávajúci meniť či dopĺňať. Týmto
ustanovením nie sú dotknuté práva a povinnosti vzniknuté po dobu
účinnosti predchádzajúceho znenia obchodných podmienok.
- Prílohou obchodných podmienok je vzorový formulár pre odstúpenie od zmluvy.
Tieto obchodné podmienky nadobúdajú účinnosť dňom 05.01.2018